Wij gebruiken cookies om het winkelen bij basiclabel.nl gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.

Akkoord en sluiten

Wij gebruiken cookies om het winkelen bij basiclabel.nl gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.

Akkoord en sluiten

Bestelproces, Bezorging & Service

Bestelproces via onze website
In onze webshop vind je een selectie van artikelen die elektronisch besteld kunnen worden. Deze artikelen kun je indien gewenst selecteren en toevoegen aan jouw winkelwagen. Vervolgens geef je aan hoeveel artikelen je wilt hebben - dit kun je ook nog wijzigen in de winkelwagen. Nadat je de gewenste artikelen geselecteerd hebt, kun je jouw bestelling bevestigen en in de check-out kun je jouw persoonlijke gegevens en de wijze van betalen invullen. Zodra de betaling afgerond is ontvang je per e-mail een ontvangstbevestiging en zullen wij jouw bestelling zo snel mogelijk gereedmaken voor verzending.

Prijzen
Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW prijzen.

Betaalmogelijkheden
Bij jouw bestelling dien je op te geven hoe je wenst te betalen. Hiertoe worden vier mogelijkheden geboden:

Betaling per iDEAL: Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met jouw eigen bank. Je rekent af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden. Na ontvangst van jouw betaling bevestigen wij de bestelling en worden de artikelen met in achtname van de opgegeven levertijd toegeleverd.

Betaling per CreditCard: Bij deze betaalmethode kun je betalen met jouw Master- of VISA-card. De transactie wordt afgewikkeld door de vertrouwde en beveiligde omgeving van Acapture|Payvision Global Card Processing.

Onder Rembours: Na ontvangst van jouw internet bestelling bevestigen wij de afleverdatum. Je rekent contant af met de transporteur bij aflevering. De extra kosten zijn € 12,50 per rembours zending.

Gratis bezorging in Nederland
Jouw bestelling wordt gratis in Nederland bezorgd.

Bezorgkosten België
De bezorgkosten voor België bedragen €19,95 per zending. De bezorgkosten worden bij het afronden van de bestelling uitgerekend en weergegeven.

Levertijd
De bij de artikelen genoemde levertijden zijn indicatieve levertijden. Op onze bevestiging zullen wij de definitieve levertijd vermelden.

Wijze van levering
Afhankelijk van de samenstelling wordt jouw bestelling door onze vervoerder of per post afgeleverd. Indien de bestelling als postpakket verstuurd kan worden, draagt PostNL zorg voor de aflevering. Voor de overige bestellingen draagt onze vervoerder Dutchned BV zorg voor de aflevering. Dutchned neemt in dat geval contact met jou op om de afleverdatum af te stemmen. De door jou bestelde artikelen worden verpakt en ongemonteerd tot aan de eerste deur op de begane grond geleverd.

Informatie over uitvoering van de levering
Je ontvangt van ons na de bestelling een bevestiging van de status van jouw bestelling incl. Track&Trace code (i.g.v. PostNL). Indien tijdens de aflevering niemand aanwezig is op het opgegeven afleradres, zal de zending door PostNL op een later tijdstip opnieuw aangeboden worden. In het geval van aflevering via onze vervoerder - zal Dutchned BV een nieuwe afspraak moeten maken. In beide gevallen zal er een NIET-AANWEZIG melding achtergelaten worden. 

Extra bezorgservice banken
Het is mogelijk om jouw bank met onze extra plaatsingsservice te laten leveren. De extra plaatsingsservice houdt in dat onze bezorgers de bank binnen afleveren (op de begane grond mits eenvoudige doorgang mogelijk is). Ze plaatsen de bank, moenteren hem en nemen het verpakkingsmateriaal weer mee retour. De extra service is mogelijk bij levering van maandag t/m vrijdag en kost €55.- extra. Indien je van deze service gebruik wilt maken, kun je dat telefonisch aangeven bij onze klantenservice of per mail via info@basiclabel.nl

Geldigheid
Onze aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt.

Klachtafhandeling
Heb je een klacht of een vraag over onze producten of dienstverlening, dan kun je het volgende doen om ons op de hoogte te stellen:

  • Per e-mail via info@basiclabel.nl
  • Telefonisch via 088-2290100 tijdens openingstijden (werkdagen van 08:30 t/m 17:00 uur)

Het is raadzaam om een klacht goed te omschrijven en deze daar waar mogelijk te voorzien van foto's die het probleem duidelijk in beeld brengen.

Een klacht is gegrond indien deze niet veroorzaakt wordt door:

  • foutieve montage/behandeling
  • beschadiging door opzet/nalatigheid
  • foutief gebruik c.q. nalatig onderhoud
  • normale slijtage

Je ontvangt zo spoedig mogelijk (echter uiterlijk binnen 14 dagen) onze inhoudelijke reactie.

Geschillencommissie
Mocht een klacht naar jouw mening niet adequaat door ons opgelost c.q. verwerkt worden, heb je als consument de mogelijkheid de klacht/geschil in te dienen bij de Geschillencommissie (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Garantie
De wettelijke garantie is van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat een consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast geven wij standaard 2 jaar garantie op onze artikelen. Na melding zullen wij de klacht in behandeling nemen en deze beoordelen op basis van de aangeleverde informatie. Daar waar nodig zullen wij eventueel aanvullende informatie opvragen (bijv. foto's). Indien de klacht gegrond is, zullen wij een passende oplossing aandragen.

bl-logo