Wij gebruiken cookies om het winkelen bij basiclabel.nl gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.

Akkoord en sluiten

Wij gebruiken cookies om het winkelen bij basiclabel.nl gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.

Akkoord en sluiten

Bestelproces, Bezorging & Service

Bestelproces via onze website
In onze webshop vindt u een selectie van artikelen die elektronisch besteld kunnen worden. Deze artikelen kunt u indien gewenst selecteren. Vervolgens geeft u aan hoeveel artikelen u toegeleverd wilt hebben. Nadat u de gewenste artikelen geselecteerd heeft, dient u onderaan uw bestelling te bevestigen middels het specificeren van uw persoonlijke gegevens en de wijze van betalen. Hiermede bevestigt u de bestelling en komt de overeenkomst tot stand.

Prijzen
Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW prijzen.

Betaalmogelijkheden
Bij uw bestelling dient u op te geven hoe u wenst te betalen. Hiertoe worden vier mogelijkheden geboden:

Vooruit betaling per bank/giro: U selecteert bij betalingswijze "Vooraf per bank/giro na ontvangst van onze factuur". Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, sturen wij u ter bevestiging de betreffende factuur toe. Na ontvangst van uw betaling worden de artikelen met in achtname van de opgegeven levertijd toegeleverd.

Betaling per iDEAL: U selecteert bij betalingswijze “iDEAL”. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Na ontvangst van uw bestelling en betaling bevestigen wij uw bestelling en worden de artikelen met in achtname van de opgegeven levertijd toegeleverd.

Betaling per CreditCard: U selecteert bij betalingswijze "Credit Card". Bij deze betaalmethode kunt u betalen met uw Master- of VISA-card. Uw transactie wordt afgewikkeld door de vertrouwde en beveiligde omgeving van Acapture|Payvision Global Card Processing.

Onder Rembours: U selecteert bij betalingswijze "Onder rembours". Na ontvangst van uw internet bestelling bevestigen wij de afleverdatum. U rekent contant af met de transporteur bij aflevering. De extra kosten zijn € 12,50 per rembours zending.

Gratis bezorging in Nederland
Uw bestelling wordt gratis in Nederland aangeleverd.

Bezorgkosten België
De bezorgkosten voor België bedragen minimaal €19,95 en maximaal €24,95 per zending. De bezorgkosten worden bij het afronden van uw bestelling uitgerekend en weergegeven.

Levertijd
De bij de artikelen genoemde levertijden zijn indicatieve levertijden. Op onze bevestiging zullen wij de definitieve levertijd vermelden.

Wijze van levering
Afhankelijk van de samenstelling wordt uw bestelling door onze vervoerder of per post afgeleverd.
Indien uw bestelling als postpakket verstuurd kan worden, draagt POST.NL zorg voor de aflevering.
Voor de overige bestellingen draagt onze vervoerder Dutchned BV zorg voor de aflevering. Dutchned neemt in dat geval kontakt met u op om de afleverdatum met u af te stemmen. De door u bestelde artikelen worden verpakt en ongemonteerd tot aan de eerste deur op de Begane Grond geleverd.

Extra bezorgservice banken
Het is mogelijk om uw bank met onze extra plaatsingsservice te laten leveren. De extra plaatsingsservice houdt in dat onze bezorgers uw bank binnen afleveren  (op begane grond mits eenvoudige doorgang mogelijk is). Ze plaatsen de bank voor u in elkaar en nemen verpakkingsmateriaal weer mee retour.De extra service is mogelijk bij levering van maandag t/m vrijdag en kost €55.- extra.
Indien u van deze service gebruik wilt maken, kunt u dat telefonisch aangeven bij onze klantenservice of per mail via info@basiclabel.nl

Geldigheid
Onze aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt.

Klachtafhandeling
Heeft u een klacht of een vraag over onze producten of dienstverlening, dan kunt u het volgende doen om ons op de hoogte te stellen:

  • Per e-mail via info@basiclabel.nl
  • Telefonisch via 088-2290100 tijdens openingstijden (werkdagen van 08:30 t/m 17:00 uur)
  • Schriftelijk per brief t.a.v.

BASICLABEL BV
Marktweg 2
1681 NM  Zwaagdijk-Oost (NL)

Het is raadzaam om een klacht goed te omschrijven en deze daar waar mogelijk te voorzien van foto's die het probleem duidelijk in beeld brengen.

Een klacht is gegrond indien deze niet veroorzaakt wordt door:

  • foutieve montage/behandeling
  • beschadiging door opzet/nalatigheid
  • foutief gebruik c.q. nalatig onderhoud
  • normale slijtage

U ontvangt zo spoedig mogelijk (echter uiterlijk binnen 14 dagen) onze inhoudelijke reactie.

Geschillencommissie
Mocht een klacht naar uw mening niet adequaat door ons opgelost c.q. verwerkt worden, heeft u als consument de mogelijkheid de klacht/geschil in te dienen bij de Geschillencommissie (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Garantie
De wettelijke garantie is van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat een consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast geven wij standaard 1 jaar garantie op onze artikelen. Na melding zullen wij de klacht in behandeling nemen en deze beoordelen op basis van de aangeleverde informatie. Daar waar nodig zullen wij eventueel aanvullende informatie opvragen (bijv. foto's). Indien de klacht gegrond is, zullen wij een passende oplossing aandragen.