Bestelling & Levering

  • Een bestelling plaatsen

    Een bestelling plaatsen is heel gemakkelijk. Je voegt de producten die je wilt hebben toe aan je winkelwagen door op de groene ‘In winkelwagen’ button te klikken die bij alle producten vermeld staat. Mocht je meer dan 1 stuk van hetzelfde product willen hebben dan kun je het gewenste aantal in de winkelwagen wijzigen. 

  • Levertijden

    Online staat bij ieder artikel vermeld of deze direct leverbaar is of wat de eventuele levertijd is. Wanneer een artikel direct leverbaar is en met PostNL of TransMission geleverd wordt, staat erbij vermeld: Voor 20:00 besteld, morgen in huis. Zodra jouw pakket door ons is aangemeld bij de bezorgdienst ontvang je per email een Track & Trace code zodat je de status van verzending kunt volgen. Wanneer alles goed verloopt kun je erop rekenen dat het pakket de eerstvolgende werkdag bezorgd wordt. Wanneer er bij een artikel vermeld staat: Voor 20:00 besteld, morgen in huis (of kies zelf een andere dag). Dan levert het vervoersbedrijf de bestelling en ontvang je na het plaatsen van de bestelling een bevestigingsmail met daarin de mogelijkheid om op de kalender een bezorgdatum te selecteren. Of -wanneer je niet reageert op deze email- zal in dat geval de SupportDesk van Dutchned contact opnemen om de leverdatum telefonisch af te stemmen.
    Wanneer er een indicatieve levertijd bij het artikel vermeld staat, ontvang je een bevestigingsmail nadat je de bestelling geplaatst hebt met daarin de verwachte levertijd. Zodra de bestelling overgedragen aan de bezorgdienst ontvang je opnieuw een mail met daarin -afhankelijk van de wijze van bezorging- de Track & Trace code of kalender waarbij je de gewenste bezorgdatum kunt selecteren.

    Bezorging in België
    Onze bezorgdienst bezorgt eenmaal per week alle grote pakketten in België, hiervoor maken wij een afspraak met jou. Pakketten die via de post verzonden worden kunnen middels de Track & Trace code worden gevolgd. 

  • Bezorging van een bestelling

    Afhankelijk van de samenstelling van jouw aankoop wordt de bestelling door onze vervoerder of per post afgeleverd. Indien de bestelling als postpakket verstuurd kan worden, draagt PostNL of TransMission zorg voor de aflevering en ontvang je per mail een Track & Trace code. Voor de overige bestellingen draagt onze vervoerder Dutchned BV zorg voor de aflevering. In dat geval ontvang je na het afronden van je bestelling een bevestigingsmail met daarin een kalender waarbij je de gewenste bezorgdatum kunt selecteren. Of -wanneer je niet reageert op deze email- zal in dat geval de SupportDesk van Dutchned contact opnemen om de leverdatum telefonisch af te stemmen.

    De producten worden verpakt en ongemonteerd tot aan de eerste deur op de begane grond geleverd. Klik voor meer informatie op: Het bestelproces, de wijze van levering en service.

  • Verzendkosten & Servicekosten

    In Nederland zijn de bezorgkosten gratis. Voor een bezorging in België worden de bezorgkosten bij het afronden van de bestelling berekend en weergegeven, dit zal maximaal €19,95 bedragen.

    Plaatsingsservice banken
    Indien je een bank gekocht hebt is het mogelijk om hiervoor gebruik te maken van onze plaatsingsservice. Deze plaatsingsservice houdt in dat onze bezorgers jouw nieuwe bank binnen afleveren (op de begane grond mits eenvoudige doorgang mogelijk is). Ze monteren de bank, plaatsen hem op de juiste plek en nemen het verpakkingsmateriaal weer mee retour. De plaatsingsservice is mogelijk bij levering van maandag t/m vrijdag en kost €55. Indien je van deze service gebruik wilt maken, kun je dat telefonisch of per mail doorgeven aan onze klantenservice – 088-2290100 / info@basiclabel.nl.