Klantenservice

De vijf meestgestelde vragen

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Online staat bij ieder artikel vermeld of deze direct leverbaar is of wat de eventuele levertijd is.
    Wanneer een artikel direct leverbaar is en er staat bij vermeldt: Voor 22.00 besteld, morgen in huis. Dan zal het pakket via PostNL of Transmission geleverd worden. In dat geval ontvang je een Track & Trace code per e-mail wanneer wij het pakket aan de bezorgdienst hebben overgedragen. Via de Track & Trace code kun je de status van verzending volgen. 
    Wanneer een artikel direct leverbaar is en er staat bij vermeldt: Voor 22.00 besteld, morgen in huis (of kies zelf een andere dag). Dan kan de bestelling de volgende werkdag geleverd worden of je kunt voor een andere bezorgdag kiezen. Je ontvangt na het afronden van je bestelling een bevestigingsmail met daarin een kalender waarbij je de gewenste bezorgdatum kunt selecteren. Wanneer je niet reageert op deze email zal de SupportDesk van Dutchned contact met je opnemen om de leverdatum telefonisch af te stemmen.
    Wanneer er een indicatieve levertijd bij het artikel vermeld staat, ontvang je een bevestigingsmail nadat je de bestelling geplaatst hebt met daarin de verwachte levertijd. Zodra de bestelling door ons is overgedragen aan de bezorgdienst ontvang je opnieuw een mail met daarin -afhankelijk van de wijze van bezorging- de Track & Trace code of kalender waarbij je de gewenste bezorgdatum kunt selecteren.


     

  • Wat zijn de verzendkosten?

    In Nederland zijn de bezorgkosten gratis. Voor een bezorging in België worden de bezorgkosten bij het afronden van uw bestelling berekend en weergegeven, dit zal maximaal €9,95 bedragen.

  • Kan ik een artikel online besteld ook ruilen?

    Een artikel mag geruild worden mits het artikel compleet, onbeschadigd en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking zit. Wel dien je dan binnen de zichttermijn van 30 dagen onze klantenservice hiervan op de hoogte te brengen. Deze regeling geldt alleen niet voor maatwerk (bijvoorbeeld een tafel die speciaal op maat gemaakt wordt).

  • Kan ik de producten ook bekijken in de winkels in Hoorn?

    Ja dat kan zeker, je bent van harte welkom! 
    Note: Wel is echter het aantal meters in de winkel beperkt en niet alle producten die we in onze webshop aanbieden zijn ook daadwerkelijk op voorraad in de winkels. Mocht je iets specifieks van de website willen zien, neem dan van te voren even contact op met de winkel in Hoorn via +31 (0)88-2290150 of het Experience Center via +31 (0)88-9666300. 

  • Hoe kan ik contact opnemen met de Klantenservice?
    Veel voorkomende vragen proberen wij online op de Klantenservice pagina te beantwoorden. Is jouw vraag daarmee nog niet beantwoord, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Van maandag t/m vrijdag van 9.30 - 17.00 telefonisch via +31 (0)88-2290100 en via de Chat (zie de button op de homepage) van 8.30 - 17.00. Op zaterdag zijn onze medewerkers telefonisch te bereiken van 12.00-17.00 en via de Chat van 10.00 - 17.00. Of stel je vraag via een email naar info@basiclabel.nl, dan ontvang je binnen 2 werkdagen antwoord.
Bekijk alle veelgestelde vragen