Wij gebruiken cookies om het winkelen bij basiclabel.nl gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.

Akkoord en sluiten

Wij gebruiken cookies om het winkelen bij basiclabel.nl gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.

Akkoord en sluiten

Waarom klanten ons kiezen:

  • Gratis bezorging
  • 14 dagen gratis retourgarantie
  • Uit voorraad leverbaar
  • Snel én goed bezorgd
  • Thuiswinkel waarborg

Klantenservice

De vijf meestgestelde vragen

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Online staat bij ieder artikel vermeld of deze direct leverbaar is of wat de eventuele levertijd is. Nadat je online een bestelling plaatst, ontvang je een bevestigingsmail met daarin de exacte levertijd. Wanneer een artikel direct leverbaar is en je hebt gekozen voor betaalwijze iDEAL, Creditcard of onder rembours, dan kun je ervan uitgaan dat de bestelling de volgende werkdag aan het vervoersbedrijf of PostNL wordt meegegeven. Het vervoersbedrijf neemt in de dagen daarna telefonisch contact met je op voor het maken van een bezorgafspraak. Pakketten via PostNL kunnen worden gevolgd met een Track & Trace code die je per email ontvangt zodra jouw pakket aangemeld is bij PostNL.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    In Nederland zijn de bezorgkosten gratis. Voor een bezorging in België worden de bezorgkosten bij het afronden van uw bestelling berekend en weergegeven, dit zal maximaal €24,95 bedragen.

  • Kan ik een artikel online besteld ook ruilen?

    Een artikel mag geruild worden mits het artikel compleet, onbeschadigd en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking zit. Wel dien je dan binnen de zichttermijn van 14 dagen onze klantenservice hiervan op de hoogte te brengen. Deze regeling geldt alleen niet voor maatwerk (bijvoorbeeld een tafel die speciaal op maat gemaakt wordt).

  • Wat is de garantietermijn van de artikelen van Basiclabel?

    De standaard garantietermijn bedraagt 1 jaar - onverlet de wettelijke rechten - na leverdatum. Indien je binnen dit jaar een klacht zou hebben kun je dit melden bij onze klantenservice via info@basiclabel.nl. Wij zullen de klacht in behandeling nemen en deze beoordelen op basis van de aangeleverde informatie. Daar waar nodig zullen wij eventueel aanvullende informatie opvragen (bijv. foto's). Indien de klacht gegrond is, zullen wij natuurlijk een passende oplossing aandragen.

  • Kan ik de producten ook bekijken in de winkels in Hoorn?

    Ja dat kan zeker! Echter, het aantal meters in de winkels in Hoorn is beperkt en niet alle producten die we in onze webshop aanbieden zijn ook daadwerkelijk op voorraad in de winkel. Mocht je iets specifieks van de website willen zien, neem dan van te voren even contact op met de winkel in Hoorn via 088-2290150 of Loft via 088-2290160.

Bekijk alle veelgestelde vragen

Neem contact met ons op

Vind het antwoord op jouw vraag over Basiclabel via onze klantenservice.

088-2290100
Maandag t/m Vrijdag 08:30 - 17:00
info@basiclabel.nl
Bekijk overige contactinformatie

Mis niets

Volg ons op onze social media kanalen voor heel veel inspiratie en leuke acties

Waarom klanten ons kiezen:

  • Gratis bezorging
  • 14 dagen gratis retourgarantie
  • Uit voorraad leverbaar
  • Snel én goed bezorgd
  • Thuiswinkel waarborg