Klantenservice

De vijf meestgestelde vragen

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Online staat bij ieder artikel vermeld of deze direct leverbaar is of wat de eventuele levertijd is.
    Wanneer een artikel direct leverbaar is en er staat bij vermeldt: Voor 20.00 besteld, morgen in huis. Dan zal het pakket via PostNL of Transmission geleverd worden. In dat geval ontvang je een Track & Trace code per e-mail wanneer wij het pakket aan de bezorgdienst hebben overgedragen. Via de Track & Trace code kun je de status van verzending volgen. 
    Wanneer een artikel direct leverbaar is en er staat bij vermeldt: Voor 20.00 besteld, morgen in huis (of kies zelf een andere dag). Dan kan de bestelling de volgende werkdag geleverd worden of je kunt voor een andere bezorgdag kiezen. Je ontvangt na het afronden van je bestelling een bevestigingsmail met daarin een kalender waarbij je de gewenste bezorgdatum kunt selecteren. Wanneer je niet reageert op deze email zal de SupportDesk van Dutchned contact met je opnemen om de leverdatum telefonisch af te stemmen.
    Wanneer er een indicatieve levertijd bij het artikel vermeld staat, ontvang je een bevestigingsmail nadat je de bestelling geplaatst hebt met daarin de verwachte levertijd. Zodra de bestelling door ons is overgedragen aan de bezorgdienst ontvang je opnieuw een mail met daarin -afhankelijk van de wijze van bezorging- de Track & Trace code of kalender waarbij je de gewenste bezorgdatum kunt selecteren.


     

  • Wat zijn de verzendkosten?

    In Nederland zijn de bezorgkosten gratis. Voor een bezorging in België worden de bezorgkosten bij het afronden van uw bestelling berekend en weergegeven, dit zal maximaal €19,95 bedragen.

  • Kan ik een artikel online besteld ook ruilen?

    Een artikel mag geruild worden mits het artikel compleet, onbeschadigd en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking zit. Wel dien je dan binnen de zichttermijn van 60 dagen onze klantenservice hiervan op de hoogte te brengen. Deze regeling geldt alleen niet voor maatwerk (bijvoorbeeld een tafel die speciaal op maat gemaakt wordt).

  • Kan ik de producten ook bekijken in de winkels in Hoorn?

    Ja dat kan zeker, je bent van harte welkom! In onze winkels worden (ivm COVID) de maatregelen van het RIVM gehanteerd. 
    Note: Wel is echter het aantal meters in de winkel beperkt en niet alle producten die we in onze webshop aanbieden zijn ook daadwerkelijk op voorraad in de winkels. Mocht je iets specifieks van de website willen zien, neem dan van te voren even contact op met de winkel in Hoorn via 088-2290150 of het Experience Center via 088-9666300. 

  • Welke invloed heeft het Corona virus op mijn bestelling?
    Wij en onze bezorgdiensten zetten veiligheid voorop en volgen de richtlijnen van het RIVM. 
Bekijk alle veelgestelde vragen