Group 7 bl-logo bl_thuis-logo Artboard icon

Klantenservice

De vijf meestgestelde vragen

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Online staat bij ieder artikel vermeld of deze direct leverbaar is of wat de eventuele levertijd is. Nadat je online een bestelling plaatst, ontvang je een bevestigingsmail met daarin de exacte levertijd. Wanneer een artikel direct leverbaar is en je hebt gekozen voor betaalwijze iDEAL, PayPal, of Creditcard, dan kun je ervan uitgaan dat de bestelling de volgende werkdag aan het vervoersbedrijf of PostNL wordt meegegeven. Het vervoersbedrijf neemt in de dagen daarna telefonisch contact met je op voor het maken van een bezorgafspraak. Pakketten via PostNL kunnen worden gevolgd met een Track & Trace code die je per email ontvangt zodra jouw pakket aangemeld is bij PostNL. Note: Wegens drukte bij PostNL kan de levertijd helaas langer zijn dan je gewend bent.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    In Nederland zijn de bezorgkosten gratis. Voor een bezorging in België worden de bezorgkosten bij het afronden van uw bestelling berekend en weergegeven, dit zal maximaal €19,95 bedragen.

  • Kan ik een artikel online besteld ook ruilen?

    Een artikel mag geruild worden mits het artikel compleet, onbeschadigd en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking zit. Wel dien je dan binnen de zichttermijn van 60 dagen onze klantenservice hiervan op de hoogte te brengen. Deze regeling geldt alleen niet voor maatwerk (bijvoorbeeld een tafel die speciaal op maat gemaakt wordt).

  • Kan ik de producten ook bekijken in de winkels in Hoorn?

    Ja dat kan zeker! Echter, het aantal meters in de winkels in Hoorn is beperkt en niet alle producten die we in onze webshop aanbieden zijn ook daadwerkelijk op voorraad in de winkel. Mocht je iets specifieks van de website willen zien, neem dan van te voren even contact op met de winkel in Hoorn via 088-2290150 of Loft via 088-2290160.

  • Welke invloed heeft het Corona virus op mijn bestelling?
    Wij en onze bezorgdiensten zetten veiligheid voorop en volgen de richtlijnen van het RIVM. Door de coronacrisis is het bij de klantenservice en onze bezorgdiensten erg druk. Het kan daardoor zijn dat we later leveren dan dat je normaal van ons gewend bent. Daarnaast doen we er alles aan om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Helaas is momenteel de kans groot dat een reactie van onze klantenservice langer duurt. 
    Onze fysieke winkels zijn beperkt open (openingstijden) en je kunt gratis en vrijblijvend op afspraak in onze winkels privé winkelen en persoonlijk interieuradvies van één van onze stylisten krijgen. Wil je een afspraak aanvragen? Klik dan op de volgende link: Aanvraag persoonlijk interieuradvies 
Bekijk alle veelgestelde vragen

Kom je er niet uit?

Let op: Wegens drukte kan het leveren van je bestelling en de reactie van onze klantenservice langer duren dan je van ons gewend bent. De standaard levertijd kan een paar dagen uitlopen. Ook kan de drukte gevolgen hebben voor het tijdsvak waarin de vervoerder de bestelling bezorgt; het beloofde tijdsvak kan afwijken van het daadwerkelijke tijdstip waarop jouw bestelling wordt bezorgd. We hopen op je begrip voor deze situatie.