Annuleren

  • Bestelling annuleren

    Wanneer je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je dit het beste z.s.m. telefonisch doen bij onze klantenservice via 088-2290100. Dit omdat de bestelling al verwerkt en verzonden kan zijn. Buiten kantooruren adviseren wij om het verzoek tot wijziging of annulering per email door te geven aan info@basiclabel.nl.

    Note: Wanneer je bij het plaatsen van je bestelling voor de betaalmethode in3 of Riverty hebt gekozen, dan worden bij het annuleren van je bestelling de kosten van € 5,- en € 2,- niet teruggestort.

  • Bestelling geannuleerd door Basiclabel

    Het kan gebeuren dat een door jou besteld artikel onverhoopt toch niet meer leverbaar is. In dat geval zullen wij jou hiervan tijdig op de hoogte stellen en indien mogelijk een vergelijkbaar alternatief aanbieden of het betaalde bedrag op jouw rekening terugstorten.

  • Annuleren lukt niet of is niet gelukt

    Zodra jouw bestelling verwerkt en verzonden is, is het niet meer mogelijk om deze te annuleren. Het pakket is dan al onderweg naar jou. In dat geval kun je gebruikmaken van de gratis retourservice en het pakket na ontvangst voor retour aanmelden via info@basiclabel.nl. Je ontvangt dan van ons de verdere retourinstructies.