Wij gebruiken cookies om het winkelen bij basiclabel.nl gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.

Akkoord en sluiten

Wij gebruiken cookies om het winkelen bij basiclabel.nl gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.

Akkoord en sluiten

Waarom klanten ons kiezen:

FAQ

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Online staat bij ieder artikel vermeld of deze direct leverbaar is of wat de eventuele levertijd is. Nadat je online een bestelling plaatst, ontvang je een bevestigingsmail met daarin de exacte levertijd. Wanneer een artikel direct leverbaar is en je hebt gekozen voor betaalwijze iDEAL, Creditcard of onder rembours, dan kun je ervan uitgaan dat de bestelling de volgende werkdag aan het vervoersbedrijf of PostNL wordt meegegeven. Het vervoersbedrijf neemt in de dagen daarna telefonisch contact met je op voor het maken van een bezorgafspraak. Pakketten via PostNL kunnen worden gevolgd met een Track & Trace code die je per email ontvangt zodra jouw pakket aangemeld is bij PostNL.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    In Nederland zijn de bezorgkosten gratis. Voor een bezorging in België worden de bezorgkosten bij het afronden van uw bestelling berekend en weergegeven, dit zal maximaal €24,95 bedragen.

  • Hoe kan ik het beste mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Wanneer je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je dit het beste z.s.m. telefonisch doen bij onze klantenservice via 088-2290100. Dit omdat de bestelling al verwerkt en verzonden kan zijn. Buiten kantooruren adviseren wij om het verzoek tot wijziging of annulering per email door te geven aan info@basiclabel.nl.

  • Kan ik de producten ook bekijken in de winkels in Hoorn?

    Ja dat kan zeker! Echter, het aantal meters in de winkels in Hoorn is beperkt en niet alle producten die we in onze webshop aanbieden zijn ook daadwerkelijk op voorraad in de winkel. Mocht je iets specifieks van de website willen zien, neem dan van te voren even contact op met de winkel in Hoorn via 088-2290150 of Loft via 088-2290160.

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Ja, je kunt je online bestelling afhalen in Zwaagdijk-Oost. Je kunt dit kenbaar maken in het opmerkingenveld tijdens je online bestelling.

    Het afhalen is aan de Marktweg 2 in Zwaagdijk-Oost en is mogelijk op werkdagen tussen 8.30 en 16.30 en op vrijdag van 8.30 tot 15.00. Wel vragen wij je minimaal twee dagen voordat je de bestelling komt afhalen dit aan ons kenbaar te maken zodat het magazijn de bestelling kan klaarzetten.

  • Kan ik mijn kadobon online inleveren?

    Jazeker. Wanneer je een cadeaubon wilt inleveren bij een bestelling via de webwinkel kan je tijdens het bestelproces in het opmerkingenveld de code van de cadeaubon vermelden en dan wordt het betreffende bedrag in mindering gebracht op de bestelling. Na je bestelling ontvang je de aangepaste opdrachtbevestiging.

    Let op! Wel is alleen betaling per factuur mogelijk (omdat de waarde van de bon na het bestelproces in mindering wordt gebracht).

  • Bezorgen jullie ook op etages/verdiepingen?

    Nee, helaas wordt er niet op etages bezorgd. Bestelde artikelen worden tot aan de eerste deur op de begane grond geleverd.

  • Er is een artikel of onderdeel ervan beschadigd, wat nu?

    Helaas kan het gebeuren dat een artikel of een onderdeel van een meubel beschadigd is geraakt. Je kunt dit binnen 14 dagen na levering bij ons melden door een foto te sturen naar info@basiclabel.nl. Graag ontvangen wij dan ook de afkorting van het onderdeel welke genoemd staat op de montagetekening van het meubel. Zo kunnen wij jou het juiste onderdeel als service toesturen.

  • Kan ik een artikel online besteld ook ruilen?

    Een artikel mag geruild worden mits het artikel compleet, onbeschadigd en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking zit. Wel dien je dan binnen de zichttermijn van 14 dagen onze klantenservice hiervan op de hoogte te brengen. Deze regeling geldt alleen niet voor maatwerk (bijvoorbeeld een tafel die speciaal op maat gemaakt wordt).

  • Kan ik gebruik maken van mijn recht tot herroeping?

    Je mag op elke wijze herroepen maar bij voorkeur door gebruik te maken van het formulier voor herroeping. Dit formulier wordt meegeleverd met jouw bestelling of is online beschikbaar (zie onze algemene voorwaarden). 

  • Wat is de garantietermijn van de artikelen van Basiclabel?

    De standaard garantietermijn bedraagt 1 jaar - onverlet de wettelijke rechten - na leverdatum. Indien je binnen dit jaar een klacht zou hebben kun je dit melden bij onze klantenservice via info@basiclabel.nl. Wij zullen de klacht in behandeling nemen en deze beoordelen op basis van de aangeleverde informatie. Daar waar nodig zullen wij eventueel aanvullende informatie opvragen (bijv. foto's). Indien de klacht gegrond is, zullen wij natuurlijk een passende oplossing aandragen.

Waarom klanten ons kiezen: